OT: elektrokolo

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Úterý Březen 5 14:45:08 CET 2019

OK, To je podobné jako u té mé balancované nabíječky. Nabíjím proudem 0,7A. Výkonové tranzistory jsou na chladiči od Pentia II, ofukované to je ventilátorem z Pentia II a je to docela horké (odhadem 50°C). Ztráta při plně nabité baterii je přes 20W. Je ten Váš balancer nějak tepelně spojený s Al pouzdrem ? Ta moje elektronika není.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Tuesday, March 5, 2019 2:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: elektrokolo

Dobrý den,

Je to balancér. Akupack má kapacitu 12Ah (36V), a nabíjí se 7 hodin. To není žádná rychlonabíječka.

S pozdravem,
--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info

On 5.3.2019 13:44, Čihák Martin wrote:

A jste si jistý že je to balancér ? Spočítejte si jaká je ztráta při nabíjení již plně nabité baterii – pak by teoreticky celý nabíjecí proud šel přes balancer.  Takže 36V x nabíjecí proud 2A ? = 72W. To by ta baterie při nabíjení musela hřát jak blázen. On celý proud přes balancer nepůjde – ale i tak. Takže balancer buď nebalancuje nebo to není balancer…

                Martin.