OT: elektrokolo

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Úterý Březen 5 13:37:38 CET 2019

V zimě jezdím, ale nabíjím v teple.

Já myslím, že ty LIFEPO baterky zmizely z prodeje právě kvůli této vlastnosti. Jednou jsem na toto téma někde našel poznámku že už je nedodávají z tohoto důvodu. Já myslím že když je 12ti článková baterka rozbalancovat se dřív nebo později prostě musí. LiIon jsou v tomto patrně výrazně lepší, ale nevěřím že by se nerozbalancovaly vůbec. Ovšem mohu se mýlit – jiné zkušenosti z této oblasti nemám.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, March 5, 2019 12:52 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: elektrokolo

A není problém s tím, že na tom jezdíte i v zimě? Nebo to přes zimu aspoň nabíjíte někde v teple? Řešil jsem baterii pro zřízení, které pracuje venku. Ono v mrazu nejde papírově nabíjet nic, ani olovo a NiCd. U Lionek je problém už když jsou v mrazu vybité a u LiFePO4 je problém jen nabíjení větším proudem. Nabíjení malým proudem do 0,1C prý snášejí, i když výrobci to nezmiňují.

Anděl