OT: elektrokolo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 5 13:15:17 CET 2019

Dobrý den,

V zimě je baterka v teple, když na tom chce jet, tak ji nasadí na kolo,
odjede na nákup, a když se vrátí, tak dá zase baterku do tepla. Takže v
mrazu jede minimálně - ten akupack je z domova ohřátý, a za jízdu asi
tolik neprochladne. A když je hodně pod 0", tak nejezdí.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /