<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Dobrý den,<br>
<br>
V zimě je baterka v teple, když na tom chce jet, tak ji nasadí na
kolo, odjede na nákup, a když se vrátí, tak dá zase baterku do
tepla. Takže v mrazu jede minimálně - ten akupack je z domova
ohřátý, a za jízdu asi tolik neprochladne. A když je hodně pod 0",
tak nejezdí.<br>
<br>
S pozdravem,<br>
--<br>
<i>
Aleš Filip<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a>
</i><br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">On 5.3.2019 12:52, Vláďa Anděl wrote:<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:f2760a8e-6daa-73b1-d02a-bbb3da075689@vaelektronik.cz"
id="mid_f2760a8e_6daa_73b1_d02a_bbb3da075689_vaelektronik_cz"
class=" cite">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div class="moz-cite-prefix">A není problém s tím, že na tom
jezdíte i v zimě? Nebo to přes zimu aspoň nabíjíte někde v
teple? Řešil jsem baterii pro zřízení, které pracuje venku. Ono
v mrazu nejde papírově nabíjet nic, ani olovo a NiCd. U Lionek
je problém už když jsou v mrazu vybité a u LiFePO4 je problém
jen nabíjení větším proudem. Nabíjení malým proudem do 0,1C prý
snášejí, i když výrobci to nezmiňují.</div>
<div class="moz-cite-prefix">Anděl</div>
</blockquote>
</body>
</html>