<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Dobrý den,<br>
    <br>
    V zimě je baterka v teple, když na tom chce jet, tak ji nasadí na
    kolo, odjede na nákup, a když se vrátí, tak dá zase baterku do
    tepla. Takže v mrazu jede minimálně - ten akupack je z domova
    ohřátý, a za jízdu asi tolik neprochladne. A když je hodně pod 0",
    tak nejezdí.<br>
    <br>
    S pozdravem,<br>
    --<br>
    <i>
      Aleš Filip<br>
      <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a>
    </i><br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">On 5.3.2019 12:52, Vláďa Anděl wrote:<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:f2760a8e-6daa-73b1-d02a-bbb3da075689@vaelektronik.cz"
      id="mid_f2760a8e_6daa_73b1_d02a_bbb3da075689_vaelektronik_cz"
      class=" cite">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div class="moz-cite-prefix">A není problém s tím, že na tom
        jezdíte i v zimě? Nebo to přes zimu aspoň nabíjíte někde v
        teple? Řešil jsem baterii pro zřízení, které pracuje venku. Ono
        v mrazu nejde papírově nabíjet nic, ani olovo a NiCd. U Lionek
        je problém už když jsou v mrazu vybité a u LiFePO4 je problém
        jen nabíjení větším proudem. Nabíjení malým proudem do 0,1C prý
        snášejí, i když výrobci to nezmiňují.</div>
      <div class="moz-cite-prefix">Anděl</div>
    </blockquote>
  </body>
</html>