OT: elektrokolo

Úterý Březen 5 12:56:12 CET 2019

Me prvni LiFePO4 vydrzela asi 3 roky, tzn. tak 6000km, taky jsem to
jednou rocne po zime musel balancovat, ja teda rucne, automatika zustala
ve sfere planu, co bych mohl udelat, kdybych mel cas ;-) To byly velke
placky ve folii pospojovane v serii v hlinikovem boxu. Zas tak moc se to
ale nerozjizdelo.
Pak jsem koupil takove kostky - jednotlive clanky 10Ah, protoze LiFePO4
uz nejak nefrcelo a postavil do vytistene krabicky s puvodni
elektronikou - to snad funguje doted ale rok uz jsem to nezkousel, obcas
protocim a dobiju v garazi...