koaxialny kabel, znacka slovensky student

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Březen 4 21:48:19 CET 2019

tak student je uz doma, dnes som odstranil posledne skraty, prepajkoval
odpory, zariadenie dokoncil a ozivil :-)

Plosak navrhoval iny slovensky student minule leto. Mal to hotove za 3
tyzdne od uvedenia do problemu, cez prototyp na overenie funkcie az po
odoslanie dat na vyrobu. Je to krasna praca. Prevedenie matna cierna z
Printedu :-)

http://cern.ch/dvaluch/temp/koax2/IMG_6253.jpg
http://cern.ch/dvaluch/temp/koax2/IMG_6254.jpg

Oscilatory osciluju, signaly o vsetkych troch frekvenciach sa
generuju... Zaklad je velmi stabilnych 10MHz z oscilatora v trube. Od
neho sa odvadzaju dve frekvencie priblizne 101 a 90 MHz z ultra nizko
sumovych oscilatorov, ktore musia mat medzi sebou presny pomer 9/8 a
konstantnu fazu. Mam rad, ked pristroje ukazuju vela nul na pravej
strane :-)

http://cern.ch/dvaluch/temp/koax2/IMG_6256.jpg
http://cern.ch/dvaluch/temp/koax2/IMG_6257.jpg

b.