koaxialny kabel, znacka slovensky student

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 4 22:28:10 CET 2019

jeste ty "tlusty" draty v zelenejch konektorech do dutinek :-).
to je fakt skoda. do toho ostatniho moc nedelam :-).
ono vyzadovat dneska jakakoliv cisla na meraku je nadstandart :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín