Re: Ochrana Lídl LiON aku X20V

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 24 14:15:57 CEST 2019

Celou diskuzi sleduji a dělá to na mě dojem že se tu pletou dva pojmy.
Zaprvé balancér který se stará o to aby se články v sérii nabíjely správně
a některé z nich se nepřebíjely. A za druhé "odpojovač" který bývá součástí
některých balancérů a zajišťuje odpojení zátěže, pokud celkové napětí
li-ion baterie poklesne pod nějakou mez. Nebo pokud jeden z článků má
podhraniční napětí.