Re: Ochrana Lídl LiON aku X20V

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Sobota Červen 22 15:51:43 CEST 2019

V Lídl nářadí něco uvnitř být musí, protože pokud není ochrana v baterii,
musí být v tom ručním nářadí. Takže předpokládám nějaký vypínaní kolem
15-16V. Bohužel nemám žádný po záruce, abych to kuchnul.

O.

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez
virů. www.avg.com