Ionizator do bazenu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 20 16:48:38 CEST 2019

Ja bazénům vůbec nerozumím , žádný nemáme..   Ale vím, že provozuje jeden
můj příbuzný bazén slaný.
Sice to prý obnášelo  větší peníze za nějaké titanové  čerpadlo a
příslušenství, ale tvrdí, že kromě mechanické filtrace
která musí mít  poměrně veliký průtok má jen nějakou solonizační jednotku ,
která to elektrolyticky ošetřuje.
Největší náklady jsou prý na onu filtraci - za elektřinu čerpadla.
Nemám důvod mu nevěřit a tak nějak bych si já představoval bezúdržbový
bazén.