Ionizator do bazenu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Červen 20 14:18:34 CEST 2019

"Bezudrzbovy" bazen je protimluv. Jinak doporucuji si prozkoumat ty uv
lampy - ja do bazenu jeste nenalil ani kapku zadneho algicidu.
Ale zase asi zavisi na podminkach - napr. jak tu nekdo neco rika o sode
na upravu pH, tak ja napr. do bazenu dolevam kyselinu, sam od sebe jde
do zasadita (ale malinko, ta spotreba pH- roztoku je minimalni).
j.