Ionizator do bazenu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Červen 20 15:11:34 CEST 2019

Zeolit je tam hlavne kvuli tomu, ze pozira amoniak a jine biologicke produkty koupajicich se :)

A ano od urcite teploty vody se to fakticky neda udrzet. Samozrejme je dobre vodu jednou za cas vyvlockovat atd..

Muzete taky pouzit solarni plachu cernou misto modre – rasy pod tim hure rostou.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, June 20, 2019 2:05 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Ionizator do bazenu

Zeolit nám loni moc nefungoval. Teď zkoušíme jakýsi molitany nebo co, letošní novinka, tak tam nějakou delší zkušenost nemám.

Každopádně chlor je chlor, jakmile má bazén přes 28°C, udrží ho v provozu pravidelné dolívání chloru a algicidu. Dá se říct bohužel. Každopádně bych nesázel na žádnou zázračnou technologii, která udrží bazén celý léto v provozu bez další údržby, taková podle mě neexistuje.