Re: OT 14 lodi... was: jak na reálný výbuch Li-on

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Červen 20 08:58:21 CEST 2019

Uplne presne jsem toto neresil, ale
a) Android Auto + nektera aplikace urcite bude umet aspon neco z toho,
co chcete
b) nektera auta uz maji primo podporu Google asistenta / Alexy, mozna to
lze rozpohybovat pres to Android Auto.
Dtto asi funguji i jablecna zarizeni, ale tam nemuzu slouzit
(AppleCarPlay, Siri).

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>