Re: OT 14 lodi... was: jak na reálný výbuch Li-on

Čtvrtek Červen 20 08:13:05 CEST 2019

On 13 Jun 2019 at 22:25, Jan Waclawek wrote:
> Pripomenulo mi to ten vtip zo sutaze o zlatu mrezu:
>
> Otazka na Radio Jerevan: Je pravda, ze v Moskve na Cervenom namesti
> rozdavali Volgy?
> Radio Jerevan: Dakujeme za otazku. V zasade je to pravda, ale treba uviest
> niekolko drobnych korekcii. Nebolo to v Moskve na Cervenom namesti ale
> Cerepanove v ulicke za kostolom, neboli to Volgy ale bicykle, no a
> nerozdavali ich ale kradli.
... zatimco Volhu dostali sovetsti hokejiste za utkani s americany na ZOH v Lake
Placid. Nikoli ovsem auto, ale preplavat.

> Toto sice nie je primarny zdroj, ale jednak sa tam hovori o tom, odkial to
> pochadza, a druhak tam o tych drobnych korekciach hovori priamo autor tej
> informacie.
>
> https://www.bbc.co.uk/sounds/play/w3cstyfd
Nadherne! Diky za odkaz! Tenhle porad jsem neznal, a jsou v nem fakt zajimave
prispevky. Holt BBC. Je neco obdobneho v nasem (=C+S) verejnopravnim vysilani?

Pripomnelo mi to, ze uz nejakou dobu snim o auto"radiu", kteremu bych posilal to, co
bych si rad cestou poslechl. Konkretni mp3, odkaz na takohvyhle porad na webu, nazev
pisnicky nebo alba nebo skupiny, pripadne i text, ktery by mi to precetlo. Do sveho
autoradia sice muzu strcit flashku, ale to uz musim mit pripravene ty soubory; me by
se libilo, ze bych mu daval soubory i odkazy nebo i jen nazvy nebo temata kdykoli si
vzpomenu a ono to uz pak samo, a pripadne i postupne dal dohledava a nabizi (treba
dalsi dil poradu nebo dalsi album). Navic displej toho meho autoradia je dosti
spartansky a tezko se na nem brouzda, o vyhledavani nemluve. Asi by to chtelo
modernejsi uzivatelske rozhrani. Myslim, ze neco takoveho existuje treba ve forme
aplikace na smartfounu, ale nemam to - a mam ponekud obavu, ze to bude az moc
prechytrale a bude to poustet to, co chce slyset nejvic uzivatelu nebo neco podobne
"trendy", pripadne to bude spojene s nezastavitelnou reklamou atd. Kdyz to tak pisu,
tak mi pripada, ze nejlepsi by byl inteligentni osobni ridic - John, cestou do klubu
mi prehrajte Churchiluv fultonsky projev :-)

D.O.