OT 14 lodi... was: jak na reálný výbuch Li-on

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 13 22:25:53 CEST 2019

> 14 nejvìtších lodí = všechny auta svìta

Pripomenulo mi to ten vtip zo sutaze o zlatu mrezu:

Otazka na Radio Jerevan: Je pravda, ze v Moskve na Cervenom namesti
rozdavali Volgy?
Radio Jerevan: Dakujeme za otazku. V zasade je to pravda, ale treba uviest
niekolko drobnych korekcii. Nebolo to v Moskve na Cervenom namesti ale
Cerepanove v ulicke za kostolom, neboli to Volgy ale bicykle, no a
nerozdavali ich ale kradli.

Toto sice nie je primarny zdroj, ale jednak sa tam hovori o tom, odkial to
pochadza, a druhak tam o tych drobnych korekciach hovori priamo autor tej
informacie.

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/w3cstyfd

wek