Re: OT 14 lodi... was: jak na reálný výbuch Li-on

Čtvrtek Červen 20 09:13:26 CEST 2019

On 20 Jun 2019 at 8:58, Jindroush wrote:
> Uplne presne jsem toto neresil, ale
> a) Android Auto + nektera aplikace urcite bude umet aspon neco z toho,
> co chcete
Asi jo. Jen v tom bude nejspíš ta potíž: některá bude umět něco - a žádná tak, jak
celkově chci. Bejt mladší, možná bych si to naprogramoval. Třeba bych to mohl ale
vypsat jako studentský projekt :-)

> b) nektera auta uz maji primo podporu Google asistenta / Alexy, mozna to
> lze rozpohybovat pres to Android Auto.
> Dtto asi funguji i jablecna zarizeni, ale tam nemuzu slouzit
> (AppleCarPlay, Siri).
No, právě v tyhlety Siry a Alexy nemám tak úplně důvěru (navíc moje rádio je z roku
raz a v té době tyhle holky ještě nebyly na světě - ale mám ho a hraje, zatímco
novou funkčnost bych nejspíš musel nově kupovat). Nejsem první, koho to napadlo, ono
toho bude asi dost, třeba Youtube nabízí relevantní videa, ale jen výjimečně mi
nabídne něco, co jsem opravdu chtěl vidět (podobně to jistě má Spotify a další
takové služby).

Prostě jsem nemainstreamový kverulant :-)

D.O.