Ionizator do bazenu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červen 19 19:40:10 CEST 2019

Já osobně jsem vůči čemukoli kromě chlóru skeptický, vždy vidím spíš
negativa než pozitiva.
https://homeguides.sfgate.com/disadvantages-pool-ionization-96794.html

Pro domácí bazény je pořád asi nejlepší volbou automatické dávkování
tekutého chlornanu, v kombinaci s UV zářením - umožní nechat v soukromém
bazénu tu hladinu tak nízkou, že typický "chlórový smrad" chloraminu a
všechny ty věci, co má člověk spojené s veřejnými bazény, prakticky
neexistují.

Pekne cteni http://www.astralpool.cz/podpora/Bazenovachemievteoriiapraxi.pdf
J.

--