Ionizator do bazenu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 20 14:15:06 CEST 2019

Není to jenom o ceně, v mnoha případech by se našly peníze na investici. Berte to tak, že drtivou většinu bazénů provozují města a obce. Jakmile ho má soukromník, tak chátrá, protože nemá prachy ani na údržbu. No a když takovou investici řeší někdo ve větším městě, není přece problém, aby si zájmová firma se "zázračnou" technologií prolobovala investici do té technologie. A pokud by to opravdu fungovalo, tak by se to poměrně rychle rozkřiklo po ostatních bazénech v republice. A dřív nebo později by peníze na investici měli i ostatní i bez lobbingu.