Diagnostika - bufika Eberspacher

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 11 14:52:57 CEST 2019

Zdravim,

nemotal jste se nekdo kolem tehlech nezavislych topeni?

Mam na lodi tenhle kousek a konecne jsem ho zprovoznil (zapojil) a
bohuzel se po nekolika minutach sam odstavi a vypne.

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/dokumentace/topeni/airD5LC_technical.pdf

mam k tomu jen to jednoduche ovladani, ale existuje k tomu ovladaci
krabicka, ktera umi, mimo jine, vycist chybove stavy. Bohuzel ceny
veskereho i pouziteho prislusenstvi prilis pripominaji drahotu.

Samozrejme muzu bufika vykutat, rozebrat a vycistit, ale muze to byt
klidne nejake cidlo a to nemusim poznat, ze je v haji.

Proto by mi bodlo jak bufika donutit se priznat s cim ma problem.
Hromada infa vcetne popisu chyb je zde:

https://www.letonkinoisvarnish.co.uk/eberspacher_intro_1.html

ale jak na to pripojit tam nevidim.

RV