Re: Diagnostika - bufika Eberspacher

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Úterý Červen 11 17:16:09 CEST 2019

zdravim,
kolega ma lod i topeni (pry krapet jine)..
rika ze je otazka jestli pred tim odstavenim z toho jde teplo nebo ne?
bud nemusi fungovat privod paliva, zhavici svicka nebo ionizacni detekce plamene, moc vic tam toho pry na pokazeni neni.
v.

> Od: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 11.06.2019 14:53
> Předmět: Diagnostika - bufika Eberspacher

Zdravim,

 nemotal jste se nekdo kolem tehlech nezavislych topeni?

 Mam na lodi tenhle kousek a konecne jsem ho zprovoznil (zapojil) a
 bohuzel se po nekolika minutach sam odstavi a vypne.

 http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/dokumentace/topeni/airD5LC_technical.pdf <http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/dokumentace/topeni/airD5LC_technical.pdf>

 mam k tomu jen to jednoduche ovladani, ale existuje k tomu ovladaci
 krabicka, ktera umi, mimo jine, vycist chybove stavy. Bohuzel ceny
 veskereho i pouziteho prislusenstvi prilis pripominaji drahotu.

 Samozrejme muzu bufika vykutat, rozebrat a vycistit, ale muze to byt
 klidne nejake cidlo a to nemusim poznat, ze je v haji.

 Proto by mi bodlo jak bufika donutit se priznat s cim ma problem.
 Hromada infa vcetne popisu chyb je zde:

 https://www.letonkinoisvarnish.co.uk/eberspacher_intro_1.html <https://www.letonkinoisvarnish.co.uk/eberspacher_intro_1.html>

 ale jak na to pripojit tam nevidim.

 RV