Prodej stavebnic

Neděle Červen 9 23:15:06 CEST 2019

To je sice pravda, ale tak nějak předpokládám, že kdo začne něco dělat s
elektronikou, páječku už má. Asi moje naivní představa. No a pájet
trafopáječkou SMD, to snad jedině za trest. I když každý jsme nějak
začínali. Já jsem dostal trafopáječku až když mi bylo 10, do té doby
jsem pájel tátovým 25W kopytem. Dostal jsem destičku se dvěma řadami
pájecích oček a na to jsem si letoval krystalku se zesilovačem :-)
Myslím si že dnes jak v něčem není procesor, tak to ty mladé nezajímá.
Anděl