Prodej stavebnic

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červen 10 09:32:09 CEST 2019

No nejednodušší je  třeba Aukro nebo Ebay a platba přes PayPal.  Pak jsou
taky firmy , které provozují univerzální Eshopy, kde si od nich pronajmete
kapacitu.
Například tady :
https://ebrana.cz/?gclid=CjwKCAjw__fnBRANEiwAuFxET4V-guqw3TeZmGkZTknTBHCBsKdMXI-4ldYOUndA0OwbWxFFy-DDSxoCneoQAvD_BwE

Tam pracuje jeden příbuzný, víc o tom ale nevím
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW