Prodej stavebnic

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 9 21:06:16 CEST 2019

Začínající bastlíř nebude začínat s pastou a horkovzduchem, ale třeba s
trafopájkou s hrotem se slabšího drátu.  Pak může následovat mikropájka
ideálně s možností regulace a stabilizace teploty.
 Při bastlení jako takovém včetně oživování je důležité občas někam
připájet drátnebo  vyměnit součástku atd..  A pokud dotyčný nevládne
mikropájkou  nebo trafopájkou  tak horkovzduch a pasta mu moc nepomůže.

ne 9. 6. 2019 v 18:22 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>