Prodej stavebnic

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 9 18:55:21 CEST 2019

Tak já bych v tom problém neviděl. Na kroužku pájíme mikropáječkami, trafopáječkami, grilem, horkovzduchem a někdy i zapalovačem:-)

Nedávno jsme měli soutěž a protože byla celopražská, tak jsem kupoval stavebnice cizí, aby naši nabyli ve výhodě. Ve všech byly prostě jen součástky, DPS a malý papírek, tak 60 % obrázky (stejně jako dřív u THT).

Na začátku sice bylo pár soutěžících zaskočeno, že SMD nikdy nepájeli, nějaký doprovod cosi namítal, já konstatoval, že je rok 2019 a SMD je normální:-) Celkový závěr je, že s tím bylo o dost méně problémů, než v dřívějších letech, kdy jiný člověk kupoval stavebnice s THT.

PH

From: Vláďa Anděl
Taky mám pár konstrukcí, které by mohly být zajímavé jako stavebnice pro začínající. Jen mi není jasné třeba jestli u nás (průměrný) začínající bastlíř zvládá osazování SMD (tedy má po ruce pastu a horkovzduch), což považuju za nejrychlejší a nejméně pracné osazování desek. Taky bych měl asi problém s kompletací takové stavebnice, kdy budu ustřihovat pár odporů z proužku a budu vymýšlet, jak to popsat a ve výsledku na tom strávím spoustu času, který mi nikdo nezaplatí.
Anděl

  Aha už mi to došlo:-)
  – to je, předpokládám, třeba Aukro a pod.

  Nebo je něco takového, českého, specializovaného na elektroniku a bastlení?

  PH

  From: Pavel Hudecek

  Díky.

  Googlení “sdílené tržiště” nevedlo k nalezení čehokoli relevantního. Byl by nějaký odkaz?

  From: Jirka Mww

  zivnostensky list a eshop na nejakem sdilenem trzisti ?