Prodej stavebnic

Neděle Červen 9 18:28:37 CEST 2019

Taky mám pár konstrukcí, které by mohly být zajímavé jako stavebnice pro
začínající. Jen mi není jasné třeba jestli u nás (průměrný) začínající
bastlíř zvládá osazování SMD (tedy má po ruce pastu a horkovzduch), což
považuju za nejrychlejší a nejméně pracné osazování desek. Taky bych měl
asi problém s kompletací takové stavebnice, kdy budu ustřihovat pár
odporů z proužku a budu vymýšlet, jak to popsat a ve výsledku na tom
strávím spoustu času, který mi nikdo nezaplatí.
Anděl