Dratove porno na vikend

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Červenec 30 19:12:40 CEST 2019

Zdravím konferenci,

  Pro ty co by si osvěžili paměť o magnetických obvodech, naskenoval jsem
dokument kde jsem se konečně dostal
k logickým funkcím a kolečkům a jejich vztahu, Kupodivu neexistuje ani AND
ani OR, vinutím lze definovat různou
funkci, a dokonce při stejném vinutí je to někdy AND a někdy OR. Ještě mi
není vše jasné ale už je mi hodně jasnější.
Budu pátrat dál.

Neumím ale skenovat do PDF  tak aby to mělo málo, má to 3,9MB, jsou to 4
stránky. (Skenovat můžu jen do PDF, další
úpravy toho můžu udělat leda jako printscreen toho PDF, věřím tomu že ty 4
stránky kdyby někdo dokázal naprahovat,
nebudou mít víc než 100kB). Kdo má o dokument zájem pošlu. Danielovi posílám
automaticky, třeba to hodí na web,
pokud může.

S pozdravem,

  Franta Burian

---------- Původní e-mail ----------
Od: František Burian <BuFran na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 7. 2019 20:45:33
Předmět: Re: Dratove porno na vikend
"
Myslím si, že se začínám těšit na listovici. Z dodaných materiálů stále
nedokážu odhadnout "co to kolečko je"

- jediné co chápu jsou malá kolečka u vstupů, která budou inverze signálu. V
odeslaném PDF jsou schematicky

čtverečky (které chápu jako R-S KO) ale kousek níž zase kolečka bez nějaké
spojitosti nahoru.

U psycholožky mi říkali, že kolečka kreslí velmi něžní a citliví lidé,
čtverečky kreslí lidé kteří jsou velmi přesní.

Závěr ke kterému jsem došel ze schematu: Konstruktér PC Eliott musel být
velmi něžný pán :-)))

Každopádně jsem zjistil že na toto téma se dodnes vede velký research a je
hodně aktuálních impaktů na

téma magnetických pamětí. Jen ne nic s kolečky :-(

Technika jednobitového PC se mi líbí, mám tu kopu 74xx které Balu nechtěl, a
je v nich i kopec 64bitových

sériových pamětí kde je jeden vstup který se objeví na výstupu po 64 CLK
pulsech ... Uvidíme jestli najdu

čas něco do listovice sestavit ...

Franta

---------- Původní e-mail ----------