Dratove porno na vikend

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Červenec 28 20:43:23 CEST 2019

Myslím si, že se začínám těšit na listovici. Z dodaných materiálů stále
nedokážu odhadnout "co to kolečko je"

- jediné co chápu jsou malá kolečka u vstupů, která budou inverze signálu. V
odeslaném PDF jsou schematicky

čtverečky (které chápu jako R-S KO) ale kousek níž zase kolečka bez nějaké
spojitosti nahoru.

U psycholožky mi říkali, že kolečka kreslí velmi něžní a citliví lidé,
čtverečky kreslí lidé kteří jsou velmi přesní.

Závěr ke kterému jsem došel ze schematu: Konstruktér PC Eliott musel být
velmi něžný pán :-)))

Každopádně jsem zjistil že na toto téma se dodnes vede velký research a je
hodně aktuálních impaktů na

téma magnetických pamětí. Jen ne nic s kolečky :-(

Technika jednobitového PC se mi líbí, mám tu kopu 74xx které Balu nechtěl, a
je v nich i kopec 64bitových

sériových pamětí kde je jeden vstup který se objeví na výstupu po 64 CLK
pulsech ... Uvidíme jestli najdu

čas něco do listovice sestavit ...

Franta

---------- Původní e-mail ----------