Re: malá klimatizace

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červenec 30 14:23:43 CEST 2019

ja bych to porovnal s lednickou, objem, prikon, rozdil teplot atd.
tech 50W je strasne malo. jedno otevreni dveri a vyndani kompotu a kde
byl prumer :-)
ja bych sel do pokusu nanecisto, s kostkou polystyrenu a tedy idealnima
podminkama.
jestli by nebyl lepsi radiator a honit vodu ze zeme .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín