ADC na PIC18FxxK42

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Červenec 29 10:37:58 CEST 2019

Zdravim,

chtel bych nektere projekty prepsat na tuhle rodinu PICu, ale nejak se s
temi informacemi z dokumentace nemuzu vytocit...

Jsem ve stavu kdy mam nakonfigurovany ADC (viz obrazek) a dokonce mi
meri. Posilam si hodnotu ADRESH/L (na vstupu je hodnota delice udelaneho
trimrem) na terminal a pak si nechavam posilat i hodnoty ADFLTRH/L, kde
by mel byt vysledek z toho Compute modulu (to jsou ty dve dalsi cisla na
vypisu v terminalu.

http://www.cncnet.info/galery/adc.png

Nicmene naprosto nejsem s to pochopit co ty rezimy vlastne
zanamenaji...co je prvni derivace z namerene hodnoty? Co si pod tim mam
predstavit? Nenasel by se nekdo kdo by ty jednotlive rezimy nejak lidsky
vysvetlil?

RV