Re: OT: Připojení hadice ke kompresoru

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Červenec 29 09:59:11 CEST 2019

Jemny odlucovac napr. zde:
https://www.stasto.cz/katalog/prvky-pro-upravu-vzduchu-p07/upravne-jednotky-serie-frl/serie-mf-mikrofiltr-poloautomaticke-vypousteni-kondenzatu-zasobnik-z-plastu-s-ochr-kosem.aspx

nebo FESTO
529459  MS4-LFM-1/4-A-R-M  ~1700,-Kc

Spickove jsou tyhle:
https://www.stasto.cz/katalog/prvky-pro-upravu-vzduchu-p07/specialni-filtry/serie-fi20-f001-ma-mikrofiltr-automaticke-vypousteni-kondenzatu-pro-filtraci-pevnych-a-kapalnych-necistot-predni-tlak-4-16-bar-ucinnost-999999-zasobnik-kovovy.aspx
Ty jsme meli pouzite na nafuku optickych pravitek.

Zpatky nic nenelevat. Spolu s tim olejem vykondenzuje i voda. A ta do kompresoru
asi nepatri, ze?
Z me praxe doporucim to Cu potrubi nadletovat a udelat chladici smycku, at se
pak ta vysrazena
voda odlouci v tom filtru spolu s olejem..

JURP