ADC na PIC18FxxK42

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červenec 29 13:31:22 CEST 2019

Nejsem vůbec matematik a můj syn matematik je teď v cizině, tak se ho nemůžu zeptat. Ale co vím, tak první derivace ti určí, jestli funkce klesá (když je záporná) nebo stoupá (když je kladná). Tedy není to právě k tomu, abys věděl, jestli průběh stoupá nebo klesá, a jak moc?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Monday, July 29, 2019 10:38 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: ADC na PIC18FxxK42

Zdravim,

chtel bych nektere projekty prepsat na tuhle rodinu PICu, ale nejak se s
temi informacemi z dokumentace nemuzu vytocit...

Jsem ve stavu kdy mam nakonfigurovany ADC (viz obrazek) a dokonce mi
meri. Posilam si hodnotu ADRESH/L (na vstupu je hodnota delice udelaneho
trimrem) na terminal a pak si nechavam posilat i hodnoty ADFLTRH/L, kde
by mel byt vysledek z toho Compute modulu (to jsou ty dve dalsi cisla na
vypisu v terminalu.

http://www.cncnet.info/galery/adc.png

Nicmene naprosto nejsem s to pochopit co ty rezimy vlastne
zanamenaji...co je prvni derivace z namerene hodnoty? Co si pod tim mam
predstavit? Nenasel by se nekdo kdo by ty jednotlive rezimy nejak lidsky
vysvetlil?

RV