STM32L4 HAL USART problem

Středa Červenec 24 19:02:26 CEST 2019

Ono je to slozitejsi, da se snad cekat, ze HAL knihovna to ma nejak
osetrene a skutecne zda se ma a celkem rozumne. Nicmene v dusledku
nejake casove souhry obcas asi dojde k tomu, ze misto aby se to spravilo
samo tak to udela asi Abort prijmu a dalsi znaky uz se neprijimaji dokud
se zase nezavola fce HAL_UART_Receive_IT. Asi je resenim vyvolat tuto
funkci v callback fci od RxAbort. Ale cekam az se to zase stane abych si
hypotezu potvrdil. Ono se to totiz v 99.9999 pripadech pri ORE zachova
spravne... Jeste budu badat dal, samozrejme primarne to pak upravim, aby
k ORE vubec nedochazelo. Ale radsi nejdriv zkusim zjistit, pricinu
problemu, at tam neni nadale kostlivec.