STM32L4 HAL USART problem

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 24 16:27:19 CEST 2019

Jasně, to je ta druhá možnost. Já jen, že ten owerflow je default
zapnutý, takže pokud se s tím nechci zabývat, musím ho při inicializaci
vypnout. Tenkrát jsem to tak udělal zřejmě proto, že by mi to
komplikovalo rozhraní a protokol co běží nad tím umožňuje detekovat
chybějící nebo vadné znaky o vrstvu výš pomocí CRC. A to bylo prostě
jednodušší pro implementaci.

Mrazík