STM32L4 HAL USART problem

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Středa Červenec 24 23:48:50 CEST 2019

Pozorne sleduji a az kostlivce vytahnete na svetlo, doporucim opravu knihovny :-)

Dekuju za report, ten abort ma skutecne ukoncit komunikaci a pak se musí restartovat rucne.

Tomas

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, 24 July, 2019 7:02 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: STM32L4 HAL USART problem

Ono je to slozitejsi, da se snad cekat, ze HAL knihovna to ma nejak osetrene a skutecne zda se ma a celkem rozumne. Nicmene v dusledku nejake casove souhry obcas asi dojde k tomu, ze misto aby se to spravilo samo tak to udela asi Abort prijmu a dalsi znaky uz se neprijimaji dokud se zase nezavola fce HAL_UART_Receive_IT. Asi je resenim vyvolat tuto funkci v callback fci od RxAbort. Ale cekam az se to zase stane abych si hypotezu potvrdil. Ono se to totiz v 99.9999 pripadech pri ORE zachova spravne... Jeste budu badat dal, samozrejme primarne to pak upravim, aby k ORE vubec nedochazelo. Ale radsi nejdriv zkusim zjistit, pricinu problemu, at tam neni nadale kostlivec.