Re: datum výroby akumulátorů

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Červenec 15 11:49:05 CEST 2019

Mám kolegu v AŽD který kdysi řešil přímo s dodavatelem podmínky za jakých gelový Pb akumulátor, udržovaný na záložním napětí 13.6V vydrží co nejdéle.
A závěr byl:
 -napětí modifikovat podle teploty baterie,
- po 4-řech letech baterky odvíčkovat a dolít. Voda z nich uníká i difuzí skrz platový obal.
Lubor