Re: datum výroby akumulátorů

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Červenec 15 11:08:44 CEST 2019

Pokud je kvalitne udelane dobijeni tak slusne upskove (ne ty do
alarmu) baterky (
https://www.avacom.cz/avacom-nahrada-za-rbc2--baterie-pro-ups ) vydrzi
bezne 6-7let....leta pouzivam UPS od PowerWare 9120 (dnes Eaton) a
baterie jsem menil v roce 2016 a predtim v roce 2009.
V te 9120ce jsou tri baterie seriove a neni s tim zadny problem.
Musite si uvedomit, ze i ta 12V baterka, kterou berete jako baterku je
take slozena z sesti seriovych clanku - neni v tom rozdil jestli jsou
v krabici vedle a nebo jen o stenu clanku.

Pb baterky na rozdil od lithia snesou lehke prebijeni a to dava
moznost dotahnout slabsi clanek na maximum a tudiz nedojde k
rozbalancovani. Musi to byt ale udelane setrne....nesmi se tam valit
ampery..pak se samozrejme ty nejnabitejsi clanky vysusi a je po
baterce.

RV