aplikace pro linux

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Červenec 14 12:22:58 CEST 2019

Zrovna mono jsem spustil na RPI a z něho volal OpenGL ES na RPI. A
přišlo mi to jako velmi dobrý. Získá se tím dobrý jazyk, management
paměti a snadná aktualizace.

Ono nesmím to použít k tomu, co píší, že to není určeno nebo že to nemá.
Pokud mono uvádí, že nemá plnou podporu MS GUI komponent, tak to musím
respektovat.

Mono, Monodevelop MS použil v Xamarin studiu a nejspíš do toho nejspíš
dává další úsilí.

Jirka