aplikace pro win/linux - .NET

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 15 20:58:52 CEST 2019

Ano, tahle věc existuje, ale přestože je součástí visual studia, nejde v něm z nějakého záhadného důvodu visuálně vytvářet win programy. Takže to občas použiji na něco konzolového, ale jinak nepoužívám. Dokonce to bylo v tomhle záhadném stavu už ve VS98...

PH

From: Michal Vanka
Sent: Monday, July 15, 2019 8:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: aplikace pro win/linux - .NET

.. (MFS) ..

oops, samozrejme melo byt MFC...

On Mon, Jul 15, 2019 at 8:20 PM Michal Vanka <junk.mv na gmail.com> wrote:

  > naopak nejnovější VS .net je navíc legálně zadarmo.

  Nejen .net, ale i C++ je zadarmo a to ve visual studio community edition.
  A v něm se nativní aplikace (MFS) dají psát i dnes.
  -mv

  On Sun, Jul 14, 2019 at 12:14 PM Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> wrote:

    Mě se také podstatně víc líbí dělat nativní Win aplikace, ale Visual studio
    z r. 1998 už je fakt trochu zastaralé a ono samo, i programy z něj mají už
    dávno na nových win problém, naopak nejnovější VS .net je navíc legálně
    zadarmo. C Builder/Rad studio normální apky umí, ale rozhodně není zadarmo.

    Zrovna jsem se chtěl zeptat, jak je to s .NET na Wine, tak mě tohle moc
    nepotěšilo. Co vlastně brání tomu, aby .net fungovalo i ve Wine?

    PH

    PS: Java se mi fakt nelíbí, zejména od doby, co udělala z Open Officu
    superpomalej krám.
    list