aplikace pro linux

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pondělí Červenec 15 00:27:25 CEST 2019

Mono ako take nie je az tak zly system, ale ma jeden dost velky hacik,
ktory sa dost casto prepiera na programatorskych forach - a to je velmi
nejasna licencna politika. Mono je aktualne majetkom Microsofotu (sic!),
a nik nerozumie tomu, ako su vlastne licencne podmienky nastavene.
Vysledkom toho je, ze aplikacie napisane v Mono sice mozte aj komercne
vyuzivat, ale len do chvile, kym si Microsoft nezmysli, ze ste mu slapli
na kurie oko a nezatrhne vam to. To bol hlavny dovod, preco som nakoniec
skoncil pri Xojo.

Dalibor

On 7/14/19 12:22 PM, Jiří Nesvacil wrote:
> Zrovna mono jsem spustil na RPI a z něho volal OpenGL ES na RPI. A
> přišlo mi to jako velmi dobrý. Získá se tím dobrý jazyk, management
> paměti a snadná aktualizace.
>
> Ono nesmím to použít k tomu, co píší, že to není určeno nebo že to
> nemá. Pokud mono uvádí, že nemá plnou podporu MS GUI komponent, tak to
> musím respektovat.
>
> Mono, Monodevelop MS použil v Xamarin studiu a nejspíš do toho nejspíš
> dává další úsilí.
>
> Jirka

>>> ubral,
>>> tak .NET zmizne v prepadlisku dejin velmi rychlo. To uz skor Python,