Hledá se GPS tracker

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červenec 13 11:02:43 CEST 2019

Hezký den,
Viděl jsem před časem GPS tracker, který fungoval tak, že se na něj
zavolalo ze smartphonu s Androidem, a ono to navázalo spojení . Tak, že
tracker volání tracker přijal  (zvednul) a pak to komunikovalo jen po tom
audiu . V apce se pak objevily souřadnice, stav baterie , a další
telemetrie.
Byla k tomu apka  taková nějaká divná, pár znaků tam bylo čínských. Umělo
to souřadnice  přesměrovat na mapy google.  Ten tracker šel nastavit i tak,
že to souřadnice odříkalo do telefonu anglicky, nebo čínsky a pak se to
přeplo na odposlech.
Také to v případě "alarmu" umělo prozvonit nadefinovaná čísla. Alarm šel
nastavit jako zvuk, pohyb, nadrychlost, opuštění definovaného čtverce  ,
low bat a kontakt. Tracker měl v sobě jednu 18650 baterii a na spodní
straně byl silný magnet. Simka se dávala
se spodní strany  jako "isostat" a měla gumovou záslepku. Nabíjecí USB
konektor měl vnitřní PINy jako kontakty alarmu. Dělal jsem k tomu zdroj
12/5V,  nemám od toho nic dalšího ani fotky.
Už nějakou dobu hledám něco podobného, ale nemůžu to najít. Nevíte někdo o
co jde? Co mám hledat?

Po věčných peripetiích s dobíjením, předěláváním a placením 4 ks SIM co v
trackerech provozuji mě došlo, že tohle je řešení, které by mě maximálně
vyhovovalo. Umím SIM bez měsíčního paušálu, bez dobíjení, nic dalšího by to
nestálo.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>