Suciastky v konstrukciach v AR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 12 21:34:30 CEST 2019

[preposielam]

Dobry vecer,

---
Nedávno tu šel archiv starších amerických èasákù, postahovali
jste si to? To je žùžo, co? Tìch 200 giga za to urèitì stojí!

Pro mì jako vydavatele èasopisu by bylo dùležité, kolik lidí myšlenku z
èlánku použije, nebo si podle návodu nìco postaví. Ne že o tom budou v
hospodì jen kecat.
---

Presne kvoli tomuto som to AR zacal kupovat znova - inspiracia. Rad si
pozriem ako to ci ono robia ti druhi. Ake obvody pouzivaju v tej ci
onakej aplikacii a tak podobne. Staci mi tych par konstrukcii, co su v
nom uverejnene, a na iny casopis mi z dochodku aj tak neostava. Navyse
mam rad papierove vydanie, pretoze na monitor pocitaca uz aj tak
nevidim a boli ma z neho velmi hlava... Ako ja som s tim AR ci vlastne
PE spokojny.

Dnesny prispevok vyprovokoval fakt, ze v polroka starom cisle su
pouzite nedostupne suciastky a tak rychle ubastlenie skoncilo kupou
prveho prudoveho trafa v GME, ktore tam mali, a naslednym meranim
multimetrom a scopom... Meraciu elektroniku si ale budem bastlit
vlastnu kvoli tomu nedostupnemu operaku v DIP. Nakoniec ma sice
napadlo take jednoduche riesenie s optoclenom, ale musim si este
pozriet parametre motora, ktory mam na zahrade. Zatial mi staci len
detekcia, ci motor bezi alebo nie.

A.