Suciastky v konstrukciach v AR

Pátek Červenec 12 15:34:02 CEST 2019

Když to je problém. Občas mívám nějaký nápad, konstrukci, která by se
dala zveřejnit třeba i jen jako inspirace. Dřív jsem tyhle věci
zveřejňoval v PE a pak jsem si sám pro sebe řešil problém, kdy to mohu
dát i na svůj web, aby to pánům redaktorům nevadilo. Vždycky jsem počkal
tak čtvrt roku. Ale taky už uvažuju, jestli to má cenu dávat do
časopisu, který nekupuju a který mě ani v poslední době nezajímá. Kdo
hledá, tomu to jistě strýček Google najde i na tom mém webu a já myslím,
že podobně to dělá dávno už víc lidí.
Anděl