Suciastky v konstrukciach v AR

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 12 13:49:41 CEST 2019

A odkdy je AR veřejnou službou?

Redakce není placená za to aby ještě něco kreativně dohledávala, ale aby
zajistila inzerenty a předplatitele pro zisk vydavatele. To že se tam
objevují nějaké konstrukce, je z nostalgie, aby se nezařadili na úroveň
Reseller magazine a pod., ale aby je občas koupil i někdo "ne z branže" a
třeba si to předplatil - a tím rozšířili sféru vlivu inzerce.

Byly doby, kdy jsem AR kupoval. Byly doby, kdy jsem AR pokoutně stahoval,
protože obsah už neměl hodnotu ani toho půl sta. Pokud jste si nevšimli, tak
už drahně let to nemá cenu ani stahovat. Už to nestahuji, ikdyž můžu jít pár
klikama na stránku s přímým linkem na celé ročníky. Nemá cenu tím ztrácet
čas.

Bly doby, kdy jsem odebíral ruské RADIO, protože jsme byli v ruské prdeli a
bylo povinné odebírat ruský časopis. Pak to nešlo neb jsme vlezli do řiti
američanům a nebyl reálný jiný způsob jak ho číst. Pak se objevilo na netu a
stáhl jsem si tu desítku let co mi chyběla, velmi inspirativní čtení. A
dodnes to je inspirativní čtení, ikdyž už to není několik originálních
nápadů na číslo, ale jen jeden a někdy ani to ne. Ale zase je online
dostupná celá řada podobně zaměřených časopisů, které od sebe neopisují.

Velká škoda,  že neumím indicky, protože tam mají taky spoustu nápadů, Čína
je nějak poměrně skoupá na inspirace, nemají potenciál.

Západní časopisy jsou v podstatě Elektor na 1000 způsobů. Úpadek. Taky to už
ani nestahuji. Nedávno tu šel archiv starších amerických časáků, postahovali
jste si to? To je žůžo, co? Těch 200 giga za to určitě stojí!

Pro mě jako vydavatele časopisu by bylo důležité, kolik lidí myšlenku z
článku použije, nebo si podle návodu něco postaví. Ne že o tom budou v
hospodě jen kecat.