Suciastky v konstrukciach v AR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 12 12:32:24 CEST 2019

[preposielam]

Zaujala ma jedna prakticka konstrukcia v  AR a preto som sa zacal do
nej trochu pozerat a zistil som, ze pouzite typy integracov maju uz vo
vsetkych beznych drogeriach od gme az po farnell status "uz sa
nevyraba". Ked som pozeral priamo na stranky vyrobcu, tak vsetky typy
v DIP-puzdrach maju uz flag - last shipment... Zial priamu nahradu sa
mi nepodarilo najst, lebo aj priamy second source ma trochu horsie
alebo teda trochu odlisne parametre. Ano prave ten jeden detail, pre
ktory si myslim, ze ho pouzil autor v konstrukcii. :)))

Chcel by som sa teda spytat ci si nemyslite, ci by nebolo vhodne keby
v tom AR davali k jednotlivym typom aspon poznamku - potencionalne
problemovy cip, nahrada je xxx... Alebo presli uz kompletne na SMD,
alebo teda pouzivali tych par vseobecnych typov ako boli onoho casu
741 a 1458... A mohlo by to byt jedno z kriterii pri hodnoteni
konstrukcii v tych ich konkurzoch...

p.s.: Nakoniec som teda zobral vseobecny typ urceny pre telefony a
budem dufat, ze tych chybajucich 6MHz nebude nikomu chybat...

Prajem pekny vikend a vela slnka.
A.