RE: detektor všeho možného JDT-08

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Červenec 17 14:45:35 CEST 2019

Mate recht tohle je asi nejpresnejsi.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, July 16, 2019 11:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: detektor všeho možného JDT-08

Já když jsem něco ve zdi potřeboval najít, tak jsem skrz to pustil proud a za dob, kdy byly nagneťáky in :-) jsem na mikrofonní vstup připojil cívku z relátka a na indikátoru jsem přesně viděl, kde je maximum a kde jsem od něj na obě strany stejně daleko. Směr jsem kontroloval hledáním minima při otáčení tou cívkou. Dneska na tyto účely používám osciloskop.
Vedení pod napětím (bez proudu) jsem hledal kapacitně, ale je to podstatně méně přesné.
Anděl

---