RE: detektor všeho možného JDT-08

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Červenec 12 15:22:48 CEST 2019

Ja mam BOSCH GMS 120 Professional a je to taky ducharina.
Pokud se s tim clovek nauci tak jaks taks, ale posledne kdyz jsem hledal
diru na sroub mezi dvema kabely co jsou od sebe cca 10cm tak jsem radsi
vyhrabal fotky a odmeril to metrem :)
Celkem pekne funguji ty radarove, ale to se bavime tak o 15k
J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, July 11, 2019 11:25 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: detektor všeho možného JDT-08

Dobrý den,
koupil jsem si "multifunkční detektor kovů" JDT-08.
https://www.vpcentrum.eu/merici-technika/detektory-kovu-a-kabelu/multifunkcn
i-detektor-napeti-a-kovu-jdt-08-s-lcd
Přístroj vypadá podobně jako ten, co měli krotitelé duchů :-) a sice jsem za
pětistovku nečekal zázraky, ale říkal jsem si, že když je v tom procesor a
snad trochu šikovně napsaný program, mohlo by to něco rozumného ukazovat.
Zatím nevím, jestli s tím jen neumím, nebo je to opravdu úplně k ničemu.
Pokud to indikuje přítomnost železa, když už to neumí tím velkým displejem
říct, jestli se blížím zleva nebo zprava, aspoň by to mohlo ukazovat sílu
toho signálu. Jenže tam nesvítí buď nic, nebo pak všechny segmenty najednou.
Tak jsem zase vytáhnul krabičku, kterou jsem si dělal před 30 lety. Cívka z
relátka, plíšek pro kapacitní hledání napětí, dvě ledky a repráček. Dráty ve
zdi jsem s tím našel vždycky a dá se říct že přesně. Myslel jsem si, že
fabricky vyráběný přístroj toho bude umět víc. Neumí :-( Nebo má s tím někdo
(lepší) zkušenosti?
Anděl

Bez virů. www.avast.com