Re: OT: detektor všeho možného JDT-08

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Červenec 12 00:09:39 CEST 2019

Dobry den,
mam doma podobny - zrejme starsi - typ (bez LCD displaye, jen s diodami) a
da se s tim zit.
Dulezite je nastavit typ materialu a pak na miste (zdi) tam kde urcite neni
hledana vec (kov, elektrina, neco) citlivost presne tak aby to jeste
nepipalo (ja tam na to mam analogovy potenciometr). A pak se po te zdi
plynule sunout a opravdu to zacne pipat kde ma.
Fakt je, ze nejaka sila nebo levo/pravo moc nefunguje, ale kdyz se najedete
zleva a pak z prava tak ve stredu je pak hledana vec. na slozitejsi
zalezitosti to neni.
T.

čt 11. 7. 2019 v 23:25 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>