Re: detektor všeho možného JDT-08

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Červenec 16 21:02:54 CEST 2019

Já měl jednou při rekonstrukci starého bytu půjčený profesionální Bosh
také. Měl odměřovací kolečka a celkem pěkný displej s těmi kolečky
spřažený, vypadal hodně profi a půjčovné taky bylo odpovídající. Vkládal
jsem do toho dost nadějí. V praxi jsme s tím ale absolutně nebyl schopen
kabely věrohodně určit. Navíc na komínové zdi. Tisíc čárek na zdi, vůbec
to nedávalo logiku. Nakonec tam z jiných důvodů šla dolů polovina omítky
a ukázalo se, že kabely a dvojlinky byly tažené křížem krážem kudy to
šlo.  Plus mrtvé segmenty starých trubek. Takže celkem nebylo divu :)

Martin M.