Jednopinovy konektor pro 350V

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červenec 12 06:08:04 CEST 2019

On Thu, 11 Jul 2019, Pavel Kutina wrote:

> Hledam nejaky zpusob, jak ten kabel zakoncit a dochazi mi inspirace -
> varianta, ze na ne nalisujeme koncovky a ty primo zapajime do desky neprosla
> u kolegy, takze hledam "neco", idelane spolehlivy konektor, ktery snese tech
> 350V a na desce nezabere moc mista (dejme tomu prumer do 10mm, nebo ctverec
> o teze hrane). Idealni by bylo, aby z nej sel kabel soubezne s deskou, tedy
> neco, jako nejaky maly uhlovy faston (a uhlovy faston se zase nelibi mne :).

Existujou nasuvne svorkovnice - do desky se zapaji piny a na ne se nasune
svorkovnice do ktere se normalne zasroubuje lanko/drat kolmo na pin.
Ale co jsem videl tak nejmensi je dvojita -

   https://www.gme.cz/nasuvna-svorkovnice-ptr-ak130-2-5-0-grey
   https://www.gme.cz/vysledky-vyhledavani?search_keyword=svorkovnice+n%C3%A1suvn%C3%A1&page=1

I ta dvojita by sirku 10mm splnila, jen je o neco delsi ..