OT: detektor všeho možného JDT-08

Čtvrtek Červenec 11 23:25:22 CEST 2019

Dobrý den,

koupil jsem si "multifunkční detektor kovů" JDT-08.

https://www.vpcentrum.eu/merici-technika/detektory-kovu-a-kabelu/multifunkcni-detektor-napeti-a-kovu-jdt-08-s-lcd

Přístroj vypadá podobně jako ten, co měli krotitelé duchů :-) a sice
jsem za pětistovku nečekal zázraky, ale říkal jsem si, že když je v tom
procesor a snad trochu šikovně napsaný program, mohlo by to něco
rozumného ukazovat. Zatím nevím, jestli s tím jen neumím, nebo je to
opravdu úplně k ničemu. Pokud to indikuje přítomnost železa, když už to
neumí tím velkým displejem říct, jestli se blížím zleva nebo zprava,
aspoň by to mohlo ukazovat sílu toho signálu. Jenže tam nesvítí buď nic,
nebo pak všechny segmenty najednou. Tak jsem zase vytáhnul krabičku,
kterou jsem si dělal před 30 lety. Cívka z relátka, plíšek pro kapacitní
hledání napětí, dvě ledky a repráček. Dráty ve zdi jsem s tím našel
vždycky a dá se říct že přesně. Myslel jsem si, že fabricky vyráběný
přístroj toho bude umět víc. Neumí :-( Nebo má s tím někdo (lepší)
zkušenosti?

Anděl

---